eerste nacht in onzr Mightycamper - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Greetje en Geert Graaffop - WaarBenJij.nu eerste nacht in onzr Mightycamper - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Greetje en Geert Graaffop - WaarBenJij.nu

eerste nacht in onzr Mightycamper

Door: Greetje

Blijf op de hoogte en volg Greetje en Geert

20 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hoi,hoi, het is gelukt, we hebben een eigen weblog. We willen proberen af en toe een foto of een stukje reisverslag te plaatsen.
Vanvond houden we het kort. Zijn nog een beetje moe van de heenreis. Die begon al goed met een uur vertraging op Schiphol. En als ik vertel dat we zowel in Singapore als in Sydney nauwelijks meer dan een uur overstaptijd hadden snappen jullie misschien dat we eerst nog een partijtje stress uit ons lijf willen slapen.
Voor nu: slaap lekker en tot morgen (zegt Geert net).
Groeten van downunder.
Greetje

• 21 Januari 2016 - 10:26

Lien:

Wat heerlijk!!!! Slaap lekker, en kom maar op met die verhalen!

• 23 Januari 2016 - 12:27

Corrie:

Wat vreselijk leuk deze vakantie met een camper ik wens jullie heel veel plezier en ga jullie zeker volgen,knuffel van mij.