Naar Orere Point - Reisverslag uit Orere Point, Nieuw Zeeland van Greetje en Geert Graaffop - WaarBenJij.nu Naar Orere Point - Reisverslag uit Orere Point, Nieuw Zeeland van Greetje en Geert Graaffop - WaarBenJij.nu

Door: Greetje

Blijf op de hoogte en volg Greetje en Geert

13 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Orere Point

Naar Orere Point
Nog een nacht slapen in onze Mightycamper en dan moeten wij hem inleveren. We zullen nog heimwee naar ons huisje op wielen krijgen.
zGisteren hadden we geen boodschappen gedaan en nu hadden we geen ontbijt. Gelukkig was er meteen tegenover de camping een klein café waar je een ontbijt kon bestellen zodat we lekker aan de eieren met spek zaten. Konden we er weer even tegen.
De Tomtom stuurde ons weer een scenic route op en al gauw zagen we mooie groene heuvels aan ons oog voorbij trekken. Rn wat denk je van een overnachting in een vliegtuig of een boot op het land. Even verderop had de boer ook nog een treinstel staan zagen we op een plaatje bij de ingang.
We kwamen nu toch dichter bij Auckland maar het werd nauwelijks druk. Alleen op een stuk snelweg tussen Auckland en Hamilton was het drukker.
We gingen naar een camping bij Orere Point aan de Firth of Thames, een baai ten oosten van Auckland. Hier vandaan is het morgen een goed uur rijden naar het inleverpunt.
Langs de baai nog enige fraaie stoppunten en lekker op tijd reden we de camping op. Het is warm weer, maar in de schaduw van de camper was het goed toeven.
Laatste maaltijd op onze uitschuif kookstel/bbq. En restjes opmakennatuurlijk.
Waarschijnlijk komt er morgen geen verslag op de weblog. morgenmiddag moeten we de camper inleveren en dan worden we opgehaald door Lien en JP om te BBQen. Daarna nog een dagje Auckland en woensdag weer thuis.
Waar het 25 graden kouder is geloof ik.'
Groetjes G&G