Inland Scenic Route 72 naar Timaru - Reisverslag uit Timaru, Nieuw Zeeland van Greetje en Geert Graaffop - WaarBenJij.nu Inland Scenic Route 72 naar Timaru - Reisverslag uit Timaru, Nieuw Zeeland van Greetje en Geert Graaffop - WaarBenJij.nu

Inland Scenic Route 72 naar Timaru

Door: Greetje

Blijf op de hoogte en volg Greetje en Geert

22 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Timaru

Prachtig weer vandaag. Helemaal goed voor een rit over de Inland Scenic Route 72 via Windwhistle naar Timaru. Prachtige vergezichten. Onderweg passeerden we de Rakaia Gorge, De rivier stond niet echt hoog, maar we kunnen ons voorstellen dat het in het voorjaar als het smeltwater van de bergen stroomt best een hoop water zal zijn. Even waanden we ons in een scene van Lord of the Ring.
Mooi op tijd in het vakantiepart waar we plaats 37 toegewezen kregen. We hadden in Christchurch al boodschappen gedaan: lamskoteletjes met koolsalade en gebakken aardappelen. En een mooie gelegenheid om de gas-bbq uit te testen. Heel luxe, die trekken we gewoon uit de zijkant van de camper. Het druppelde af en toe wat. We konden wel buiten koken, maar moesten binnen zitten. We hopen maar dat het morgen droog is, het lijkt er wel op.
Wordt vervolgd, groeten van down under.

• 22 Januari 2016 - 13:21

Marleenvangastel :

Hai buurtjes.
    Fijn dat jullie het zo naar het zin hebben. Mooie foto's en volop genieten. Leuk om zo te kunnen "meereizen ".
    De laatste wintersedag vandaag alweer. Dit weekend met Marrig naar een welnesshotel in Bergen op Zoom. Uitrusten daar!.
    Geniet van jullie reis en groetjes van Marleenvangastel en Koos