Oversteek Straat Cook - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Greetje en Geert Graaffop - WaarBenJij.nu Oversteek Straat Cook - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Greetje en Geert Graaffop - WaarBenJij.nu

Oversteek Straat Cook

Door: Greetje

Blijf op de hoogte en volg Greetje en Geert

04 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Wellington

donderdag 4 februari
Oversteek Straat Cook.
Fris en fruitig weer op om na het ontbijt naar de passagiersterminal te rijden. Natuurlijk waren we te vroeg, maar je ken er maar wezen, nietwaar? Ze kwamen nog even kijken of de wandelschoenen wel voldoende schoon waren. Ze zijn erg bang dat de Didymo-alg naar het noorden komt. Maar ik had de schoenen al schoon gemaakt.
Rustige oversteek. Voor mij heel rustig, want ik heb de helft van de tijd (oversteek van 3 uur) geslapen. Heb ik ook altijd op de Edamgracht. Vooral de eerste dagen val ik zo maar in slaap. Heerlijk. Ook Geert heeft weinig naar buiten gekeken. Vond zijn boek interessanter. Komt natuurlijk ook doordat wij al eerder door Straat Cook gevaren zijn.
We waren al om 1400 in Wellington en besloten naar het visitor-info te rijden. Helemaal fout natuurlijk, want zie dan in de drukke stad maar eens een parkeerplek voor de camper te vinden. Uiteindelijk zijn we naar de camping gereden. Ik had gelezen dat vlak bij de camping een bushalte is en de bus brengt ons morgen naar de stad.
Nu boodschappen gedaan, lekker naast de bus gezeten, een wasje gedraaid en later een vis/groentepakketje op de bbq gelegd.
Groetjes, GReeRt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2016

Dag Auckland

14 Februari 2016

Auckland

13 Februari 2016

Naar Orere Point

12 Februari 2016

Naar Waitomo

11 Februari 2016

Rotorua en Tamaki Maori Village
Greetje en Geert

Op vakanties

Actief sinds 20 Jan. 2016
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 6669

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: